Alla inlägg den 23 november 2008

Av Ida - 23 november 2008 12:46

Jag är helt slut efter allt spring igår och all stress jag lyckades tillverka helt på egen hand!:) haha...


Idag så jobbar ju Magnus den pruppen, tycker det är hemskt när man inte fått ligga och mysa i sängen någon morgon nu i helgen!:S

Men nästa helg blir det MYYS och JUUULBOORD!!! MUMS fy vad gott....


Ska åka på IXO med momma vid 2 för jag ska ha en kofta där om jag tycker den är bra... Dom har vero moda där för er som tror att det har försvunnit!:) Men icke det finns på IXO!:)


Vid 3 kommer Tove och ska äta lite tårta och sepela lite Buzz... var myycket roligare än det som är till ps2.. var som mer spännande det här och bättre gjort!:) Tips till er som har ps3!!!! Rekommenderar starkt!!


Nu ska jag bädda sängen så det itne der ut som en bomb har släppts där sen jag och rasmus ahr sovit där nu på morgon!:) han snurrar mer i sängen än vad man tror... ligger som ett raktstreck.. kan ju inte göra det i spjälsängen för han är ju lite för lång med tanke på att den är ju inte så bred så han kan ju inte snurra där! Så han passar på när han ligger hos mamma!:) 


Ha en trevlig dag... det ska jag ha! Hej hej


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards