Alla inlägg den 17 november 2008

Av Ida - 17 november 2008 20:06

Finns det något mysigare än att gå i snön och höra det där speciella klirret under skon!:) Sjukt mysigt... sen är det mysigt att ta en tripp med vagnen på kvällen tycker jag, har ju gått på affären två kvällar i rad nu och det är sjukt mysigt!:)


jag är jättesugen på att börja lyssna på jullåtar!:) tänd ett ljus och alla dom där godingarna... men då kommer jag bli less på dom innan jul!:)

haha, skapa stämmning i tid! Vill ha julgran i år, nu när man har barn känns det som ett måste men Magnus var itne alls sugen på den idén!:)


var hos Sara nu ikväll och tog en fika medans Magnus var och tränade. Är alltid kul att snacka lite med någon som förstår en!:)


Nää, nu blir det en liten´sväng till på internet sen blir det tv!



Av Ida - 17 november 2008 11:50

knappt sovit i natt... vet inte vad det har varit men trött som en apa är jag nu iaf!:S

Nu ska jag bara få tiden att gå så jag kan ha mitt betygssamtal kl 14! Lite nervös men samtidigt så är jag lugn!

Funderar på om jag ska baka kladdkaka med chokladkräm eller hallon cupcakes till min födelsedag... vad tycker ni?

Får man vara i min ålder och tycka om dansbandskampen?:D haha satt och kollade på repsrisen igår och Magnus bara skrattade!:D Pinsamt men jag tycker faktiskt att det är bra, så de så!:)


Nu ska jag ta min skrutt och kika på tv, han är grinig!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards