Alla inlägg den 5 november 2008

Av Ida - 5 november 2008 10:57

Ja den där bomben var ju mycket att vara rädd för! haha.


Igår vart det mycket åka, innan vi åkte till Åkersjön hade dom massa ärenden här i stan, dom hämtade mig vid 11 och vi var inte i Åkersjön förrän 2. Men det är ju min familj vi pratar om, och jag vet att mamma läser det här.=) När vi åkte från Åkersjön var rasmus vaken HELA vägen hem så jag fick sitta och roa han med en leksak hela vägen och det funkade eftersom han inte vart ledsen en enda gång, riktigt förvånad!=)


Magnus var snäll och kom och hämtade mig eftersom jag hade tvättpåsar och grejer så det var inte så lätt att få med sig på bussen hem sen plus en bäbis!=) När vi kom hem kollade vi på en film Loaded, konstig film.


Idag ska jag följa Anna på stan en sväng sen blir jag hemma och pluggar ikväll. Tove är snäll som kommer och hjälper mig!!! Sista veckan för Matte A nu, Nästa vecka börjar Matte B, jag har svårt för matte men när jag väl lär mig går det på räls, men man ska ju lära sig också... blääää.


Nu ska jag mysa lite med Rasmus innan jag ska göra oss i ordning och gå ner på staden!=)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards