Alla inlägg den 9 november 2008

Av Ida - 9 november 2008 14:19

Fy fan vad less jag är. Nu har jag suttit i 2 och en halv timme med ett äckel matteprov... bläää men nu är A-kursen avslutad. SKÖÖNT!


Idag är det ju fars dag!! Grattis Älskling och pappa. tänker på dig varje dag som går. Saknar dig!!=(

Nu ska jag slå Magnus mamma en pling så vi ska fixa iordnind en skriv uppgift sen bär det av mot Häggenås... tååårta!:) Sen ikväll ska vi kolla klart på filmen Magnus väldigt bestämt ville se igår så kollade vi på den i 10minuter sen sov han! Det kallar jag filmsällskap!:D haha!

Imorgon blir det BVC och babyöppet hade jag tänkt så rasmus får sitt handavtryck!:)


Ska nog ta med mig min mor på en promenix i HÄggenås tror jag så jag får in  lite syre så jag orkar med kvällen! Suttit och häckat framför datorn! fyy


Nä nu blir det pluggning igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards