Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ida - 21 november 2008 10:48

jaa, imorgon smäller det!! tårta, släkt och vänner. Det är kul det!:)

 Det som är mindre kul är att Magnus jobbar, han kom hem kvart i 10 igår kväll!:( Gud vad tråkigt....  men a mens gat to do what a mens gat to do!:) eller hur det stavas!:D

Idag ska jag kuta ner på ÖB och köpa en duk som jag sk lägga på bordet för bordet är så himla "fult" men egentligen inte men vi kanske skyddar bordet från fler fläckar.

Var väldigt nära att vi sålde bilen igår men ändå så långt ifrån, gud avd besviken jag blev när han kom hem med bilen.


Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hoppas min karl får komma hem lite tidigare eller lite MYCKET tidigare än avd han gjorde igår!:)

Kolla om någon har lust att bara ta det lugnt.... för det har jag innan stormen imorgon!:)


Nu ska jag kika en stund till på internet sen blir det att plocka ur diskmaskin och dammsuga och torka golvet så jag är klar sen!:) det vore sköönt innan kvällen!:)


Hejhej


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards