Alla inlägg den 16 november 2008

Av Ida - 16 november 2008 22:18

Ikväll vart det en tripp till Willys, sen vart vad blir det för mat och fortsatt bänkad vid tv.n vart jag också!:S haha....


Imorgon ska jag ha betygssamtal om Matte A... undrar hur det går!:S


Magnus badade Rasmus nyss, är så söta tillsammans dom två... lyser bara av att se varandra!:) Love them!!


Blir inge babyöppet imorgon då eftersom beytygssamtalet... men jag får ju sällskap av Tove en sväng!:) Så jag klarar mig gott och väl!


Fortfarande inte släppt det där med bilolyckan... får så äckligt ont i magen bara av tanken av hur dåligt deras familjer och vänner mår!:S Vet hur det känns att förlora en nära stående men det känns helt olika för alla!!


Nu ska jag kika runt en stund till sen blir det myyys sen natti natt!:)


Så god natt!


Av Ida - 16 november 2008 16:10

Idag fick jag sova en extra stund, det var skööönt.

När jag klivit upp drog jag igång ps3:t och spelade lite bad company... tro det eller ej men jag har blivit duktig på det!=) Killspel men sjukt kul!:)


Vi hade laddat ner Mama Mia filmen så den har vi sett... kan inte säga om den var bra eller dålig... på något sätt bra och något sätt dålig men gick helt klart att titta på.

Magnus ligger i soffan och sover och Rasmus i sin vagga och snarkar!:) Mina killar det!:) Älskar dom såå sjukt mycket. Ett liv utan dom är inte värt att leva!!!!


Ska kuta ner på Willys snart...


Hej

Av Ida - 16 november 2008 16:08

Tycker så sjukt synd om alla som är inblandade i den där olyckan vid ytterån inatt! Får en STOOOR klump i magen av bara tanken att det är såkerligen någon man känner som förlorat någon! huvva... det går så sjukt fort. Så jag håller i mig... så jag skänker en STOOOOOR tanke till alla er inblandade!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards