Alla inlägg den 8 november 2008

Av Ida - 8 november 2008 19:01

Idag har jag gjort två matteprov nu har jag bara the big one kvar, sen är jag klar med a-kursen. På måndag börjar b-kursen. Så den 11/12 är jag helt klar med matten. Hoppas bara jag får bra betyg!!:S


Idag har jag, magnus, rasmus,daniel och marit tagit en tur till svenstavik på dollar store. Vi köpte massa grejor hem och godis såå klart!:) Gotttii

Sen åkte vi på COOP och handlade, ska laga mat tillsammans idag. Blir tacogratäng, mumms. Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska komma så man ska börja laga mat sen ska vi dricka glögg och spela spel!! Så det blir lugnt i kväll.


Just de... ida i ett nötskal. Inne på coop så kom jag på att vi kanske ska han en sån där shop express grej. Så jag går och hämtar ut en sån, la plånboken i fickan men stängde den inte. Så när jag satte mig i bilen så var min plånbok borta. hmm. Så magnus kutade in igen och letade och jag tänkte hjälpa men när jag går innnanför dörrarna så ringer dom och säger att någon hittade den åt mig!=) Jippiee!:)


Gud så jag älskar mina pojkar!! Gosh!!


Jag hade tydligen blivit utmanad av Zabine men det fixar jag i nästa inlägg för nu ska jag ta det lugnt innan matlagningen!!:) i promise!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards