Alla inlägg under maj 2009

Av Ida - 21 maj 2009 00:00

Det ska bli så sjukt skönt att få komma bort från den här hemska stan ett tag. Ska på bröllop. Åker i morgonbitti någon gång. Sen ska vi träffa Magnus mormor när vi kommit fram till Västerås. Träffas ju nästan aldrig så man får passa på så hon får träffa Rasmus & Magnus lite!:) Sen ska vi bara ta det lugnt resten av den tiden som blir kvar eftersom på fredag morgon packar vi in oss i bilen igen och åker mot Malmö, tyå ängelholms området. Där ska vi få bo i dom som ska gifta sigs hus. Ska bli skönt!:) Blir lugnt resten av den dagen också. Sen lördag blir det nog små pill mest hela dagen eftersom bröllopet är kl 17 så är det hår, kläder och en liten kille som ska fixas. Håller tummarna att han inte sitter och skriker i kyrkan för han har insett att det finns inget roligare än att låta och det ekar tillbaka. kan roa han ett bra tag. Skitungen!


Oj, vad gör jag vaken nu!:S God natt!!

Av Ida - 18 maj 2009 14:10

nee jag är sjuk. Snorig och nysig, hade feber i natt. På tal om natt så ville en liten kille kliva upp kl 2 i natt och leka. guud vad roligt. var ju bara att kliva upp då!! Fick han att somna igen till 5 imorse. Så sjukt trött idag.

Imorgon ska jag träffa Tove så jag får ta och bli frisk nu. Bara jag får sova lite så blir det nog bra!!:)


Ikväll blir det Pretty woman på kanal9 kl 9!:) good shit



hejta

Av Ida - 17 maj 2009 16:16

Tro det eller ej men nu tycker jag synd om mig själv, är lite snorig och det svider i halsen så jag har nog dragit på en förkylning jag också. inte nu, inte någongång. Så jobbigt att snora och hålla på! Bläää


Nu ska jag äta middag!

Av Ida - 17 maj 2009 09:37

Känns som det var allt man hörde igår i röstningen till eurovision. Men Grattis till Norge för vinsten och deras nationaldag. Men vad hände med Sverige, tyckte vi var ett av dom bra bidragen. men men. Hade stort sällskap till programmet iaf. Min mamma, Nisse & Christian kom sen kom Daniel & Marit också. Så det var kul att träffa dom!:)


Idag sov Rasmus lite längre än vad han brukar. Vilket var skönt för det är jag som tar han idag på morgon eftersom jag fick sova imorse.

Funderar om jag ska ta med mig lillfisen ut och åka på fotboll. Min kusin spelar på Jämtkraft Arena! Men känns både bra och dåligt eftersom Rasmus var sjuk igår. han mår ju bättre idag, mkt bättre men får se hur han är.


Sen vet jag inte vad som händer ikväll.


Nu ska jag göra mig i ordning om det blir fotboll. åker om en halvtimme isf!


Hejda

Av Ida - 16 maj 2009 16:07

Ingen bra helg inte. Rasmus har fått feber och är förkyld. Så det var inte allergi som jag var livrädd att han hade fått. Tror mer på att det är tänderna som spökar.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Fick sovmorgon idag, sov till halv 11(!!!). Sen vart det mys med min familj i soffan. Verkade som alla var lite trött. När jag hade fått Rasmus att somna på min axel så tog det itne länge inna båda jag och Magnus somnade också så sov vi till 3 ungefär!:D Så kan det vara. Skönt att sova om inte annat.

Ikväll blir det eurovision och massa gotta. Härligt med en hemmakväll!

imorgon blir de nog lugna puckar och hoppas Rasmus blivit frisk!


Tjoflöjt



Av Ida - 15 maj 2009 16:10

Texten till låten i Friday inlägget!

Vet inte varför jag börjar tänka på min Magnus!:)



Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..

Sometimes you love it
Sometimes you don't
Sometimes you need it then you don't and you let go..

Sometimes we rush it
Sometimes we fall
It doesn't matter baby we can take it real slow..

Coz the way that we touch is something that we can't deny
And the way that you move oh you make me feel alive
Come on

Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..

You try to hide it
I know you do
When all you really want is me to come and get you

You move in closer
I feel you breathe
It's like the world just disappears when you around me oh

Coz the way that we touch is something that we can't deny oh yeah
And the way that you move oh you make me feel alive
So come on

Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..

I say you want, I say you need
I can tell by your face you love the way it turns me on

I say you want, I say you need
I will do what it takes I would never do you wrong

Coz the way that we love is something that we can't fight oh no
I just can't get enough, oh you make me feel alive so come on

Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..

I say you want I say you need
I can tell by the way you're looking at me, I turn you on

I say you want I say you need
If you have what it takes, we don't have to wait, lets get it on

Get it on..

Ring my bell, ring my bells..
Ring my bell, ring my bells..

Av Ida - 15 maj 2009 16:02

jag var tvungen att lägga upp bilden på dom här två turtuduvorna! =)

Av Ida - 15 maj 2009 11:31

Äntligen helg igen. Veckorna går snuskigt fort men vem klagar!:)

Om en vecka är vi i Malmö, ska bli så sjukt underbart att komma bort allihopa över en helg från den här förbannade stan. Är så less på den! Blää...

idag ska jag träffa Anna & Sofia på stan en sväng. Får se vad kvällen har att bjuda på!!


Dagens låt har jag snott av Zabine. Är helt kär i den!!!! Lyssna och NJUUUT


http://www.youtube.com/watch?v=lFIbQV-ZvNg


Älskar min familj över allt annat! Ord kan inte beskriva hur mkt dom betyder för mig! Love ya guys forevah!!:)

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards