Alla inlägg den 7 november 2008

Av Ida - 7 november 2008 18:13

Idag som jag skulle vara så duktig så vart det bara bajs redan från i morse. Hade en sån äcklig huvudvärk så jag trodde jag skulle dö!!! Sen väntade jag på Magnus mamma. När Magnus mamma kom kände jag att jag inte orkade plugga men efter min tjurighet och några kräkningar så vart det bra. HATAR migrän. blääää


När jag började må bättre så kollade jag hur jag ska lägga upp min uppsats med alla avsnitt jag skrivit. Och fick till det tillslut. Sen kutade vi ner på stan och köpte en åkpåse till Rasmus, hans farfar ville ge han en sån. Hittade en jättemysig. När vi kom hem renskrev jag det och ska skicka det magnus mamma så hon får rätta och flytta om så det blir bra.... Hade tydligen inte varit riktigt klar i huvudet, lärt väldigt bra när jag läste det när jag skrev men när jag hörde Magnus mamma läsa det vart jag förvånad att jag ens skrivit så!:D

Ikväll blir vi nog bara hemma. Kanske ska spela spel med Marit & Daniel! Det vore skojsigt!!:)


Imorgon blir det dollarstore. Hoppas jag mår bättre då!

Just de, Rasmus åt gröt idag, inte gott först men sen rörde jag ner aprikos och päron pure och jäklar i min låda vad ungen smaska, gapade till och med när skeden kom. Måste inhandla en haklapp!:D


Trevlig helg!=)


Sjuuukt skön låt länken nedanför!!=)

http://www.youtube.com/watch?v=w9KnuJZkBjg
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards