Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Ida - 13 mars 2009 15:18

Damn i wanna get married!!!!

Av Ida - 13 mars 2009 14:10

Nu är den klar. Hoppas bara den blir god nu då!! Haha, riktigt duktig på det där jag. Men vart förvånad att vaniljstängen var gäggig och inte så där torr som jag trodde dom var!:D

Kanske ska vara torr och jag fick en klibbig, i dont know!:D

Lär ju märkas imorgon isf!

Ska till Offerdayl imorgon och gratta svärmor. Ska äta sushi, vet inte rikitigt vad jag tycker om det!:S Men det är värt att prova iaf!:P


Gick ner på stan en sväng idag också. Köpte grädde och hallon. Ska bli sjukt gott med goood middag sen. Och för att jag ska få roligt besök! Men, Magnus är ju inte hemma, och det tycker jag är trist. Men mer mat och efterrätt på oss då. haha kan ju tänka lite positivt iaf. och jag vet att Magnus inte vart förvånad över mitt resonemang!:D


Älskar dig Magnus!! More than you can imagine!

You are on my heart, just like a tattoo, i will always have you!<3

Av Ida - 13 mars 2009 09:04

Finally är det helg och det är något heela helgen så den här helgen kommer gå så där hemskt fort som alla andra helger!:S

Idag kommer mamma, nisse och Christian på middag.

Imorgon fyller Magnus mamma år.

På söndag ska jag på relaxen med Sara!

Så det känns som att jag har fullt upp!:P


Nu ska jag kika slalom. Inget annat bra på tv.

Sen ska jag fixa lite här hemma så det ser bra ut!:D


Trevlig helg!!

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards