Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Ida - 11 mars 2009 14:32

Satt och kollade på tv och Rasmus vart alldeles tyst. Då frågade jag han vad han gjorde det vart det bara ett hehe tillbaka tills jag såg att han stog och höll i ratten i gåstolen och skakade i armarna och alldeles röd i ansiktet. Lillpruppen satt och bajsade. Så jag la han i soffan så han slapp sitta. Och med min tur så hade jag inte filmkameran laddad så jag kunde inte filma!:D


Är det bara jag som tycker våra bästa år är bra?:S

Av Ida - 11 mars 2009 11:43

Såg att förra inlägget vart lite konstigt men jag orkar inte fixa till det!:P

har precis fått Rasmus att somna, efter många om och men!!!

Har itne gjort något speciellt idag. Suttit vid tv:n, datan och gjort det jag alltid gör på morgonen, bäddar sängen dixkar flaskor och massa sånt. Ville gå på stan idag men inget sällskap så jag stannar hemma och tar det lugnt i stället. Ska ju få mig en promenad på Willys sen! Guud så långt!:P


jag och Sara ska ju på badet någon dag men jag vet inte vilken. Skulle vilja gå dit imorgon men hon jobbar ju då, plus att det är min tv-kväll!:D


fick den där jävla f*tt migränen igår igen också så Magnus fick komma hem från jobbet. Så jävla less på den!:S Ck var här då också och känner mig lite elak för jag var ju som inte så social!:S Men det får vi ta igen någon annan gång tycker jag!:p


I helgen ska vi gratta magnus mamma och jag vet itne vad vi ska köpa till henne!:S Hjälp någon?


Nu ska jag surfa runt en sväng sen blir det tv!


So long...


Av Ida - 11 mars 2009 11:26

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
 Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du?: Ida2. Ett ord på fyra bokstäver: Inte3. Flicknamn: Ingela4. Pojknamn: Ingo5. Yrke: Ingenjör6. Färg:Illrosa!:D7. Klädesplagg: Innerkjol8. Mat: Isterband9. Sak i badrummet: Inpackning10. Plats/stad: Israel11. En orsak att vara sen: Influensa 12. Något man skriker: I helvete heller'!!!
13. Film: Insomnia eller vad den heter
14. Något man dricker: Ingefärs te15. Band: Iggy pop
16. Djur: Islandshäst (titta vad duktig jag är mamma)17. Gatunamn: Isvägen (sökte på hitta.se!);)18. Bil: Impreza

19. Sång: imagine


jag utmanar:

Marit

Chaya

Anna

och alla som orkar!:D

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards