Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ida - 1 mars 2009 21:58

Den här helgen har varit lugn och skön för min del!

I fredags åkte vi upp till Offerdal, åt lite middag, drack lite te sen var det läggdags.

I Lördags så fick jag en liten sovmorgon. Skönt skönt. Sen åt jag frukost och kollade senare på 3 milen en sväng sen tog jag och Magnus mamma på oss lite kläder och tog en kort men härlig promenad så Rasmus skulle få sova i vagnen. Men Magnus kom med skotern, så Magnus mamma provade den en sväng vilket såg väldans roligt ut men hon hade roligt och det är det som är huvudsaken!;) Efter vi gått en bit till ser vi Magnus ute på en åker och kör fast riktigt bra så vi skulle gå dit och ta kort men han hann ta sig lös(=(). Jag hade så sjukt jävla ont i magen hela dagen så jag sa att vi kunde vända där men då ville Farmor ha en liten egenstund med Rasmus så jag satte mig på skotern och körde tillbaka. Väl tillbaka fick vi nybakad semla och te vilket satt som ett smäck. Men min mage tyckte inte det var kul så jag la mig och sov tills middagen!:S Fick revbensspjäll och coleslaw och klyftpotatis. MUMMA!! Magnus skulle ut på krogen på kvällen så vi packade in oss i bilen och åkte in till stan och lämnade släpvagnen sen bar det hemmåt så magnus fick göra sig i ordning. Jag skulle skjutsa grabbarna till Lugnvik så vi satt hos Patrik en sväng innan vi åkte. Jag som är så jävla nojjig för polisen hade dom i arslet på bilen hela vägen in till stan från Lugnvik. Var lite rädd men det gick bra!:)

Jag la mig och mös med rasmus när vi kom hem för han var så himla trött och efter många om och men så somnade han och sov utan flaska till kl 4 imorse. Duktig kille. Men han ville upp halv nio i morse och det var varken jag eller hans pappa som var brutalt bakis hela dagen idag.

Nu ligger båda två och sover i sängen så sött. Tror båda två har planerat att sova hela natten nu. Kan behövas för båda två.

idag har vi handlat tagit det lugnt och bjudit Sara på middag!:)

Som sagt, lugn och härlig helg!:)


Nu ska jag kika runt sen kolla tv innan jag ska dejta kudden!


God natt!!


Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards