Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ida - 3 mars 2009 10:59

Kollar på hemnet mest hela dagarna. Har hittat mitt drömhus. Ligger ute på Frösön. Precis som jag vill ha det! SJUKT fint!!!

Men det lär ju dröja innna vi skaffar hus!:P

Magnus kommer hem på lunchen idag också!! Blir så glad när han kommer hem och myser lite!! Mitt hjärta!

Vid halv 1 ska jag dra mig ner mot staden och möta upp Christian som ska sova här i natt och ska följa med till Ö-vik imorgon och bada. Jag går in där vilket som! Så han får bada lite! Hoppas Sara kan följa med bara så jag har trevligt sällskap också!;)

Åker 6 imorgonbitti ska bli kul att se om Christian orkar kliva upp då!:P Locka med badet så står han nog på benen inom 2 sekunder.


Nee nu ska jag göra mig i ordning. Magnus kommer vilken sekund som helst också!


Älskar Magnus och Rasmus till tusen! Vill inte leva en sekund utan dom!!


Ha en bra dag, det ska jag ha!


Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards