Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ida - 12 mars 2009 17:42

Det är ett program jag måste se dagligen annars blir jag TOKIG! Så när det är torsdag som idag så tänker jag, faan nu måste jag vänta tills på måndag!:S

Men malou-stella är väl en bortskämd liten snorunge det!:S Fyy fan vad brydd jag blir på den damen. Stackars hennes mamma. Skulle aldrig utnyttjat min mamma om jag bodde hemma. Fast känner jag henne rätt hade jag fått gömt mig med Rasmus en stund så jag skulle få han för mig själv!:)


har pratat med mamma nu och det blir flygande jakob och pannacotta. jag står för efterrätten och hon för middan! Så det ska bli mysigt!:)


Kanske ska följa med momma på dollar store imorgon en sväng. Kika runt lite. Beror på vilken tid hon vill åka eftersom det är städning kvar och pannacotta och göra. Kan ju inte vara skitigt när man ska få besök!:)


Nu ska jag kolla greys sen unga mödrar sen är det ju min tv-kväll så jag kommer nog plantera min röv i soffan idag!:)


Ska ladda upp lite nya bilder på Rasmus också snart. Ska ladda kameran först!:P


So long....


Av Ida - 12 mars 2009 11:01

ja det är jag det!:S men men vad gör man inte för sin son som har myror i arslet kl 5-6 på morgon!:S


Jag har suttit och kollat runt recept för min familj ska komma hit imorgon och äta. Jag har funderat ut flygande Jakob och pannacotta till efterrätt. men ska bara höra vad min mor tycker!:) Magnus ska ju på Loftet med jobbet så jag ska också ha goo mat, banne mej!!


Idag blir det bara lugnt. Tar nog en promenad ner på willys för att handla till pannacottan. var ju sååå fint väder ute men rasmus är förkyld så jag kan ju inte härja ute för mycket känns det som! Lillfisen min!


Nu hade Rasmus tagit sig hit, låg och pillade mig på fötterna vilket är ett tecken på mamma jag vill upp!=)


nu ska jag göra morgonsysslor som jag var för trött för när jag klev upp!



so long...

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards