Alla inlägg under december 2008

Av Ida - 1 december 2008 21:00

Ikväll har vi varit och handlat och kutat på rusta och en sväng på apoteket.

Köpte så jag kunde baka brownies... glasyren vart förstörd så jag sket i den, jävla skit........


det svider fortfarande på fingret... magnus har blåst lite grann men det gör fortfarande ont!;)


imorgon kanske mamma och Nisse ska komma och äta våfflor med mig!:)

hoppas det iaf!!


Nu har magnus fått upp julstjärnan i sovrummet!! Är så mysigt med alla ljusstakar och stjärnor och alla tomtar!! Åh snart är det jul så man får massa paket och goood mat!:)


Nu är det 2½ män!!


God natt

Av Ida - 1 december 2008 15:13

Nu har mamma och Nisse varit här och hjälpt mig med mina julgardiner så nu sitter dom uppe, ska gå och köpa nålar och sånt när magnus kommer hem så jag kna fixa till dom som jag vill ha!:)

När jag skulle stryka gardinerna så sa jag till mamma att jag var rädd att bränna mig på strykjärnet eftersom det stod ganska nära mig... lyckades hålla mig undan det tills jag kollade på Rasmus som var hos mamma, FAAAN vad ont det gjorde och det svider fortfarande!:( tycker synd om mig själv!:)


Rasmus ligger i sin vagga nu och ska sova, han var så gnällig och inget dög och det finns inge bättre än att ligga i vaggan då tror jag!:)


Nu ska jag kolla tv tills min man kommer hem.


trevlig kväll

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards