Alla inlägg den 30 december 2008

Av Ida - 30 december 2008 22:54

Idag har vi kutat på stan en sväng så jag fick inhandla kläder till imorgon och som jag kan ha efter så jag kommer itne vara så "finklädd" som man ska vara på nyår utan det blir en kofta, strumpbyxor och en scarf!:)

Sen åkte vi vidare till Magnus mamma och pappa, hälsade på hans faster också en sväng som är uppe och hälsar på men det vart en snabbvisit så jag hoppas på en till träff!

Sen vart det coop där viträffade min familj och anna så det vart som en mötesplats där idag!:)


Nu så ska vi kolla på film, behind enemy lines colombia. Verkar vara ganska bra!:)


imorgon bär det av till mamma mitt på dagen efter vi duschat och så hemma. ser framemot nyårskvällen. Ska dricka lite vin och champange!:) Känns konstigt att dricka, känns som inte lagligt men samtidigt känns det bra!:)


God natt!!


Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards