Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ida - 10 december 2008 22:13

I dag tog jag tummen ur arslet och städade. Känns som det VERKLIGEN behövdes. Det känns ju så sjukt skönt när det är klart. Sen har ju våran lillafis börja vändt sig och då känns det som dammsugaren måste komma fram ett ex antal gånger mer än vad den gör nu!!

Jag längtar tills imorgon, men jag kommer börja klättra på bäggarna eftersom att ekonomin inte tillåter mig att handla något. Men lite tidsfördriv har ingen klagat på, absolut inte på det där stället!!!

Mamma och Nisse var förbi en sväng förut idag och fikade. Sen kom Sara så jag fick fika nr.2!:) Men det klagar inte tjocka Ida på!:)


Nu ska jag ringa min mamma!


God natt!!



Av Ida - 10 december 2008 12:24

Jaa, det blir IKEA imorgon!

Ska åka och låna vagn i kväll så jag inte behöver ha med oss våran som tar lite för mycket plats om vi ska ha med oss massa grejer hem från IKEA=)

Av Ida - 10 december 2008 11:14

Redan onsdag och jag har inte gjort ett skit i matten den här veckan, det är sista veckan och jag känner att jag vågar inte hoppas på ett godkänt!=S

Ångest!!!

Idag får jag veta om vi åker på IKEA eller inte. Håller tummarna!:)


Ikväll ska vi gratta Magnus bror. Något mer har vi inte planerat.


Orkar inte skriva något mer. knappt vaken känns det som!:S


Skriver mer senare idag!


hejsvejs

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards