Alla inlägg den 9 december 2008

Av Ida - 9 december 2008 22:18

Idag har jag inte gjort många knop. Bara tagit det alldeles lugnt. Inte ens bäddat sängen idag!:P

När magnus kom hem vid 4 så åkte vi och lämnade igen filmerna vi kollade på i söndags. Vi hade fått ett paket från liberoklubben också så jag kutade upp på lindex och hämtade ut det! Mycket bra grejer. Gratis är bra.

Magnus skulle åka och träna så jag tog med mig Tove hem och vi kollade tv gjorde klart mina mozartbollar och lagade middag, middagen skulle har varit klar tills Magnus kom hem men vi fastnade i unga mödrar så vi började när han kom hem istället.

Efter maten tog vi det lugnt en stund sen vart det glögg, pepparkakor och mozartbollar. Mumma det...


Imorgon ska vi gratta Magnus bror och på torsdag drar jag förhoppningsvis till paradiset IKEA!:P


Nu ska jag slappa framför tv:n som jag gjort hela dagen! SKönt i bland att bara ta det lugnt.


God natt

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards