Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Ida - 14 juli 2009 16:51

Saknar dig så det gör ont. Det är 8år sen idag och det känns som det var 4år sen bara. Tiden går fort och jag är så ledsen över allt du missat. Min största besvikelse är att du alrdig kommer få träffa Rasmus!:(


Älskade dig då, älskar dig nu & för alltid!!!!

Av Ida - 14 juli 2009 11:14

I helgen var vi ju bjudna på 80års kalas. vi åkte upp på lördagförmiddag. Kom fram efter en hemsk grusväg vid kvart i 3 ungefär, då åkte vi ner till sjön där vi vart bjuden på tårta och champange. Sen var det upp och bo in oss i stugorna, Magnus mamma tog med Rasmus i vagnen på promenaden till lappkapellet, så han fick sova, väldigt snällt!:)

Sen vi 6 var det ner till en 3-rätters middag på hotellet. Vääldigt god mat och trevligt sällskap. Efter middagen var det ju dans på dansbanan, så vi gick upp och kollade läget medd Lill-bengt som sjöng. Magnus skulle dansa vilket inte jag ville men var tvungen att ge mig för han puttade  upp mig mot dansgolvet. det var bara vi som dansade ett tag men det kom fler, haha. Sen vart det dans till kl halv 12 ungefär sen var det ham och lägga ner Rasmus i sängen för han sov i vagnen mest hela dansen. Men sova skulle han inte så det var ju vällingen som saknades tänkte jag, och mycket riktigt. han sov väldigt gott efter den flaskan. Kl 9 på morgon var det frukostbuffè, sen åkte vi hemåt. Jag var väl den som inte druckit så mkt så jag körde hem. Drygväg men det gick bra!:D

I går var vi till Häggenås på middag, som Magnus lagade, lasagne! mumma!:)


Idag ska jag umgås med marit i finvädret. Ikväll blir det bara lugnt, magnus ville det så jag får väl tagga ner en kväll då!:D


Nu ska jag byta bajsblöja sen bada rasmus och gå upp till Daniel & Marit.


hejda

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards