Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Ida - 8 juli 2009 10:44

Nu har det varit fullfart i en vecka känns det som!

Rasmus 1årsdag tror jag att jag hade längtat mer till än vad han gjorde, han förstod inte så mkt, men han fick äta tårta för första gången. Han åt själv för första gången också så nu blir man avryckt skeden i bland också för han kan sjä'lv tydligen. Sen var det fullt upp i helgen, i fredags var jag på bingo med momma, i lördags var jag ute och shoppade och var till pappas grav en sväng, såg bra ut så inge blommor behövdes sättas dit. På eftermiddagen skulle Magnus och Vippe på rally så jag tog bilen upp till mamma och umgicks med dom. Grillade och hade det trevligt. Sen åkte jag inte till stan igen och hyrde film, allt flyter, var så där, hade väl sina stunder men njaa så där.....

I söndags Var det bara lugnt, handlade lite, köpte en spegel man kan ha i bilen så man ser vad Rasmus hittar på för bus. Sen åkte jag på bingo på kvällen.

Imåndags var jag på stan med momma, köpte kläder till Rasmus och han fick ett hals band och ett set med tshirt och shorts av momma. På kvällen var det bara mys med familjen. igår var jag på stan och fixade papper till Marit som är på Öland. Sen bar det av till Brunflo till anna som fyllde 20. Där vart man bjuden på mat men mätt som man var fick man avstå!:S Men tårtan var jättegod:)

rasmus hade några nätter då han vaknade och skrek rätt ut i timmar ibland. ingenting hjälpte. Men inatt fick man äntligen sova hela natten. Thank you god!:)

idag blir det lugnt här hemma, ska plocka undan, dammsuga och skura golvet för jag dammtorkade för några dagar sen!


Hejda

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards