Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Ida - 10 juni 2009 12:22

Natten var inge rolig kan jag säga, en arg liten pojke som vägrade sova om han inte vart vaggad så idag blir det inköp av sånna där byssanlull till hans spjälsäng!! Fick en sovmorgon, tackar gudarna för det. till halv 9. Sen har det varit fullfart, eftersom han kan resa sig upp eftermöbler och sånt så kan man inte vända sig bort en sekund!:S Men det är så otroligt roligt, för nu händer det grejer mest varje dag tycker jag!! Häftigt vad fort det går!!

Vet inte vad som händer idag, ann sofi är sjuk så det vart ingen dejt där. Så det verkar bara bli lugnt. Ikväll ska vi på hjärt och lungräddning med röda korset. Så man vet vad man ska göra om lilla herrn sätter i halsen och massa sånt. Mamma & Nisse ska vara barnvakt medans.


Nu ska jag kika klart på tv:n sen ska jag slänga mig i duschen och sätta Rasmus i badbaljan brevid. Riktigt mysigt att duscha "tillsammans". Kan han sitta där och plaska hur mkt han vill=)


Inte tid med det här längre. Hejsvejs

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards