Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ida - 20 april 2009 19:57

Nu är vi hemma igen efter vi varit i Häggenås.

Tog bussen dit halv 1. Ingen hjälp fick jag med vagnen heller för busschaffisen hade brutit armen så jag fick glatt tjrova på själv. Men det gör inte mig något!:P

Köpte en blomma i Lit som jag skulle ge till A-G för hon fyllt 81.

Har mest varit ute idag och glassat i fin vädret. Skönt, skönt. Ville ju självklart ha middag också men eftersom jag är så snäll så lagade jag den, vart tacos. Mumma mumma.


Sen vart det coop också. Inkomster och utgifter. Nu är vi hemma och håller på att tvätta lite. Magnus spelar och jag hade tänkt tigga en spelomgång, om jag får!:P


Säger Grattis i förskott till Zabine också!:)



Hejda

Av Ida - 20 april 2009 10:14

Vilket väder. Vi ska ut idag, ska ner på stan en sväng sen ska jag ta bussen till Häggenås!:)

I helgen vart det lugnt. Åkte till Offerdal i fredags och åt middag sen i lördags så gick vi på stan ensväng sen vart det lugna puckar hemma. Och igår så var vi bara hemma, jag städade en sväng sen vart det bingo för mig. Jävla skitspel! =D


Nu ska jag göra oss i ordning.

Hejda


Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards