Alla inlägg den 1 april 2009

Av Ida - 1 april 2009 10:14

Jag har lurats idag. Lurade Magnus så jag trodde han skulle lägga på i örat på mig!:) Men det var ju roligt tyckte jag!:D

Igår kväll åkte jag på bingo med momma. Momma vann 200 och vi delade så jag fick en hundring. Plus en hundring i bensin pengar så jag gick ju itne minus iaf!:)

Idag ska jag träffa Tove på stan, hon kommer hit en sväng. Ska bli kul att träffas. Var ju som ett tag sen man kunde ringa och säga att man skulle hitta på något men när hon bor i Åre blir det inte lika lätt! =(

Idag har jag och Magnus varit förlovad i 1 och ett halvt år. Och våran lilla prins blir 9 månader idag också! Storkillen!:) Ligger in en bild senare idag på han!:) han börjar bli så stor så jag blir nästan lite rädd för hur fort det går!:S

Älskar Magnus och Rasmus mer än livet själv. Mina pojkar det!!<3

Nu ska jag göra mig i ordning sen dra ner på staoa!


Ha en bra dag!!


Hejda

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards