Alla inlägg den 28 september 2009

Av Ida - 28 september 2009 12:07

I helgen har jag knappt hunnit andas, varit och rännt hela helgen. I fredags skulle vi till mamma och hämta garderob var där till 22 eller nått. Sen när vi kom hem så fixade jag in Rasmus kläder i garderoben och gjorde det fint!:) Sen vart det lugnt framför tv:n.

I lördags var det lugnt på morgonen sen vart det marknad, österåsen, häggenås och sen skulle jag till Sara på en liten tjejkväll, vin och massa gotta och ingen tjejkväll utan tjejsnack!;)


I går så klev vi upp 9 för vi skulle till Offerdal och plocka svamp, plockade två fulla hinkar på 2 timmar. Alldeles lagom tid att vara ute, var lite som skattjakt!:) Vart bjuden på middag vart vi också, mumma var det sen bar det hemmåt för Rasmus skulle sova men VÄGRADE så vi gick och la oss allihopa kl 22 och han somnade efter många om och men!:)


Rasmus skulle ju ta kort i dag på daigs så passade ju han på att vara sjuk idag, jättesnorig och liiite hängig men inget dagis humör hade han iaf. Så vi ska ta kort senare på en uppsamlingsdag!


IMORGON kommer min telefon, finally!!


Nu ska jag få rasmus att sova lite lunch sen ska jag dega i soffan och skriva en handlingslista.


Hejda

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards