Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Ida - 14 maj 2009 10:21

Tisdag: Idag skulle jag och Sara hitta på något hade vi bestämt så vi tog vårat pick och pack och åkte på storsjöbadet. Jag säger då edt, Paradisbadet, skit ner er. Storsjöbadet är 100gånger bättre för mindre barn!!! Tog ett tag innan Rasmus slappnade av, klättrade på mig som en liten apa innan han började plaska och ha sig!:) Sen

Sen vart det dusch och i duschen hade jag precis tagit av Rasmus badblöjan så lägger han av årets fis mot min mage, tack älskling!:D sen hem för att göra oss i ordning för föräldragruppsträffen. Fick oss en liten lektion om barnsäkerhet. Magnus ahde tagit ledigt från 12 så han var ledig resten av dagen. Så vi åkte hem och åt en goood lunchmacka som älskling gjorde med skagenröra och avocado. mumma var det!! Sen vart det soffan resten av dagen för oss.


Onsdag: hade planerat en dejt med ann-sofi så vi tog en tripp på stan och en lunch på domus. trevligt trevligt. Sen åkte jag hem och spelade lite tv-spel. Mitt under mitt spelande så fick Rasmus fnatt och bara skrek och grina så jag tog han gick och la mig i sängen eftersom han var trött. Tog 10 min så sov han som en stock mot mig. Händer inte ofa nu för tiden så jag låg kvar ch omnade jag med!:D Och han är så duktig min fis, säger mamma, pappa ibland och hej! låter det som iaf!:D Sen vart det tv för fulla muggar resten av kvällen!


Idag: Idag har ja ginte gjort mkt alls. Det var några gubbar som var här och bytte kranar och duschgrejen. Sen har jag kastat ihop en kladdkaka ifall momma kommer på fika! Funderar på att fixa till i alla garderober och städskrubben! ser ut som ett bombnedslag!:P



jag är så laddad till Saras inflyttnignsfest. Ska bli riktigt kul att festa med Magnus för första gången på snart 2 år!:D var ju ett tag sen vi gjorde det!:P


Nu ska jag kika runt lite till sen kanske jag tar tag i städningen!:P


hejda

Presentation


Här kan ni läsa om mit liv som ung mamma och allt som händer runt om oss! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards